Arkivtenesta i Modalen kommune er organisert med eit felles postmottak. Lokalisert på kommunehuset på Mo.
Kommunen har valt å organisere seg på denne måten (ansvar og mynde er meir konkret skildra i eiget kapittel i arkivplanen);
Følgende avdelingar sine administrative arkiv er omfatta av sentralarkivet;
- Rådmann med stab (personal, kommunekasse, kundetorg, økonomi, næring, Nav og flyktingetenesta frå mai 2016)
- Kultur
- Teknisk avdeling
- Landbruk felles landbrukskontor med Meland
- Helseavdeling
- Pleie og omsorg
- Mo skule
- Modalen barnehage
Sakarkivet er fulllektronisk frå 10.02.2014 og har følgande arkivdelar;
Særskild om fagsystem
- Kvar avdelingsleiar har systemansvar for sitt fagsystem (sjå bilde under)
- Kvar leiar har ansvar for å utvikle rutinar, retningslinjer og instruksar for sakshandsaming i fagsystema.
- Arkivleiar som også er avdelingsleiar for Kundetorget har ansvar for arkivrutinar på alle avdelingane
- Oversikt over alle elektroniske system kommunen nyttar finst under kapittelet om arkivbehaldning
Laster...